La vida secreta de les plantes
Les plantes tenen pare i mare? Per descobrir-ho, explorarem com neixen, creixen i es reprodueixen. Després d’una introducció, sortirem al bosc a buscar flors, que tot seguit observarem amb detall al laboratori amb la lupa binocular. A continuació, cada alumne farà un dibuix al natural de la seva flor, on n’identificarem les diferents parts a partir del que hem observat. Finalitzarem amb una posada en comú per respondre entre tots la pregunta inicial.
Estacionalitat: únicament primavera i tardor
Continguts relacionats: Vegetació, flora, flor, reproducció, cicle de vida, medi natural, natura, botànica, lupa binocular, laboratori, pol·linització, fruit, llavor
Objectius:
• Analitzari descriure els elements d’una planta
• Reconèixeri classificarles flors simples i compostes
• Gaudir de l’entorn natural
• Valorar la importància de les flors i els pol·linitzadors
Els ODS (objectius de desenvolupament sostenible) que treballarem en aquesta activitat són:
3. Salut i benestar
4. Educació de qualitat
15. Vida terrestre

